شکایت از ما

در صورتی که در هنگام خرید دوره ی آموزشی مراحل قبل و بعد از آن به مشکل برخودید می توانید در پنل کاربری خود برای ما تیکت ارسال نمایید.

در صورت بروز مشکل اساسی و نیاز به رفع فوری و عدم دسترسی به کاربری خوئ از طریق راه های ارتباط با ما می توانید پشتیبانی سریع تری را بیابید. این راه ها برای زمانی بکار می رود که راه ارتباطی از طریق پنل کاربری و ارسال تیکت ناممکن باشد.

ما آماده ی هرگونه پیشنهاد و انتقاد هستیم.از صبوری شما متشکریم

می توانید در قسمت نظرات برای هر محصول نیز نظر ارزشمند خود را درج نمایید.

برای ارتباط سریع تر راه های زیادی را جهت ثبت نظرات و شکایات شما در نظر گرفته ایم.

تمامی فعالیت های وبسایت مانیتورینگ می شود تا حس بهتری از کار خود داشته باشم.

سرورهای ایرانی سایت و ثبت شکایات

برای اینکه هیچ گاه ارتباط دوجانبه ی ما قطع نشود سرورهای سایت در داخل کشور قرار گرفته است. از طریق ایمیل های ایرانی و پیام رسان ایرانی ایتا نیز می توانید براحتی با ما در ارتباط باشد.